Rösta

Hej hej hej!
19/9-10 är den dagen då alla har rätt att låta sin röst höras. Det är valdad idag. Dags att rösta på det parti som man gillar mest! Det borde vara så att man röstar på det partiet man hatar mest. Då behöver jag inte börja tänka på vilket jag vill ska bort, försvinna för alltid. Sverige demokraterna. Aldrig i livet! Usch, jag känner hur hatet flödar i mig då jag tänker på dem.
Om man läser i tidigare inlägg, de första, så ser man att jag skrev det jag kunde om valet i USA, jag verkade mycket mer intresserad om deras val än om vårt... Egentligen bryr jag mig inte tillräckligt. Inte nu när min röst inte räknas.
Anledning till att jag egentligen bloggade nu, tänkte skippa det, var att min Mamma blev irriterad över att jag skriver så sällan! x) Haha, stackars lilla mamma ;) Men jag orkar inte skriva här längre. Vem orkar läsa om mitt liv just nu? När det endå bara handlar om ångesten för skolan. Längtan till studenten! Efter studenten ska jag åka iväg som au pair i ca 1 år! Jag längtar så in i norden! Det kommer bli så kul!! Men det gäller att börja samla ihop ca 200 barnvaktstimmar... Dags att börja kanske??

Idag var vi och grattade min roliga lilla sötunge till kusin, Chrisitan! Han blev 4år, stor pojke nu :) Så det var där jag spenderade dagen innan jag började packa till UTÖ, det är nämligen så att på tisdag drar jag med klassen iväg till UTÖ för att tälta, vilket ska bli så jäkla skoj men iskallt! Fast sen blir det massa redovisnigar och sånt om UTÖ... Men det tar vi när det kommer.
Sitter vid mammas dator, så då får det bli en gammal bild på födelsedagsbarnet Chrisitan, här då jag var barnvakt åt honom och hans storasyster Sofia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0